Moe van nietsdoen? - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu Moe van nietsdoen? - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu

Moe van nietsdoen?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

10 Oktober 2008 | Guatemala, Guatemala-stad

Waarom word ik zo moe van nietsdoen? Tenminste... ik heb de hele dag gezeten: in de trein, op Schiphol, in het vliegtuig, op airport Houston, in het vliegtuig, in de taxi en nu in een schattig hotelletje in Guatemala-City. Nu zit ik heel geduldig te zijn achter een internetverbinding die qua snelheid helemaal past bij de cultuur waar ik de komende drie weken onderdeel van ben... Morgen op weg naar Antigua, volgens de berichten een mooi stadje...
Marjanne

  • 11 Oktober 2008 - 20:54

    Arry:

    He Marjanne!

    Je hebt dus een goede reis gehad, dat is mooi.....tja traag zijn past niet bij jou....hahaha....even omschakelen dus....
    Doeiiiii

  • 11 Oktober 2008 - 22:06

    Jenette:

    Hoi zus
    Dat is nou vakantie, lekker rustig doen en alles op je af laten komen!! Genieten van het nu. Op dit moment is het bij ons net 24.00 uur geweest. Hoe laat heb jij het nu?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjanne

Hoihoi, Even voorstellen: Marjanne Lokhorst. Ik houd van HOLLAND, maar ik vind het ook geweldig om andere culturen te ontdekken. Je bent van harte welkom om via mijn weblogs mee te reizen! Groetjes, Marjanne

Actief sinds 28 Sept. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 29745

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2015 - 15 Augustus 2015

Werkvakantie Oekraïne

05 Augustus 2011 - 01 September 2011

Op bezoek bij Suzette in Bolivia

13 September 2009 - 26 September 2009

Reis door Myanmar

10 Oktober 2008 - 01 November 2008

Guatemala en Nicaragua

Landen bezocht: