Herfst.... - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu Herfst.... - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu

Herfst....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

01 Oktober 2008 | Nederland, Voorthuizen

Regen, wind, spruitjes op het menu. We zitten echt in het herfstseizoen. Dus korte broeken, t-shirts en topjes in de kast... Niet voor mij!!!! Volgende week vrijdag stappen Yvonne en ik in het vliegtuig. Als we er dan zo'n 14 uur later uitstappen, zijn we in Guatemala-City. Daar is het nu 22 graden. In Nicaragua, waar we 1,5 week later aankomen, is het zelfs 30 graden!!!

Ik ben altijd iemand van "inpakken op 't laatste moment". Voor deze reis ben ik al langer attributen aan het verzamelen: lichtgewicht handdoeken, mp3-speler, tube wasmiddel, multitool... Ik moet nog een paar dingen aanschaffen: een extra geheugenkaart voor mijn digitale camera en een (lichtgewicht) wegwerp poncho, hoewel ik dat laatste natuurlijk niet nodig heb ;-)

Heb jij zin om een stukje van onze reis mee te maken? Ik hoop tijdens de reis mijn schrijvershobby uit te blijven oefenen door deze site bij te houden. Ik nodig je van harte uit om met ons mee te gaan!

Groetjes,
Marjanne

• 02 Oktober 2008 - 08:25

Margretha:

Jaaaa natuurlijk ga ik graag een stukje van jou en jullie reis meemaken. Goede reis, veilige aankomst en tot het eerste live bericht!

• 02 Oktober 2008 - 10:56

Annelies:

Helllooooo, leuk hoor om mee te lezen wat jullie mee gaan maken. Eerst nog even naar Sanadome relaxen en voor daarna een hele fijne vakantie natuurlijk!

• 05 Oktober 2008 - 13:23

Arry:

He! Wat leuk dat ik je zo een beetje kan volgen straks......ben benieuwd....je gaat genieten dat is 1 ding dat ik zeker weet......
    doeiiii
    Arry

• 10 Oktober 2008 - 06:25

Jenette:

Straks gaan we nog even een bakkie koffie doen en dan breng ik je naar de trein. Ik zal je missen de aankomende weken, maar vind het super om te volgen wat je allemaal samen met Yvonne gaat beleven.
    Tot straks.