Feest - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu

Feest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

06 Augustus 2011 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Dubbel feest; staat er op mijn Facebook. Vakantie en jarig! En dan is het hier in Bolivia ook nog eens feest vanwege "Independence-day".

En andere verjaardag dan vorig jaar toen ik maar liefst 8 feestjes had om te vieren dat ik 40 werd. Niet minder leuk om nu al jullie lieve kaartjes, sms-jes, berichtjes, cadeautjes en e-cards te krijgen: bedankt!

We zijn aangekomen in het huis van Suzette; een gezellig huis waar we de komende tijd logeren. Suzette heeft net heerlijke spaghetti voor ons gekookt.

Nu na vele uren reizen, voel ik me toch wel wat moe. Dus we gaan even relaxen en daarna in de stad kijken welke festiviteiten er zijn vanwege de nationale feestdag.

En dan zullen we zien wat Suzette de komende dagen allemaal voor ons in petto heeft.

Groetjes,
Marjanne

Marjanne

Hoihoi, Even voorstellen: Marjanne Lokhorst. Ik houd van HOLLAND, maar ik vind het ook geweldig om andere culturen te ontdekken. Je bent van harte welkom om via mijn weblogs mee te reizen! Groetjes, Marjanne

Actief sinds 28 Sept. 2008