Feest - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Marjanne Lokhorst - WaarBenJij.nu

Feest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

06 Augustus 2011 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Dubbel feest; staat er op mijn Facebook. Vakantie en jarig! En dan is het hier in Bolivia ook nog eens feest vanwege "Independence-day".

En andere verjaardag dan vorig jaar toen ik maar liefst 8 feestjes had om te vieren dat ik 40 werd. Niet minder leuk om nu al jullie lieve kaartjes, sms-jes, berichtjes, cadeautjes en e-cards te krijgen: bedankt!

We zijn aangekomen in het huis van Suzette; een gezellig huis waar we de komende tijd logeren. Suzette heeft net heerlijke spaghetti voor ons gekookt.

Nu na vele uren reizen, voel ik me toch wel wat moe. Dus we gaan even relaxen en daarna in de stad kijken welke festiviteiten er zijn vanwege de nationale feestdag.

En dan zullen we zien wat Suzette de komende dagen allemaal voor ons in petto heeft.

Groetjes,
Marjanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjanne

Hoihoi, Even voorstellen: Marjanne Lokhorst. Ik houd van HOLLAND, maar ik vind het ook geweldig om andere culturen te ontdekken. Je bent van harte welkom om via mijn weblogs mee te reizen! Groetjes, Marjanne

Actief sinds 28 Sept. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29761

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2015 - 15 Augustus 2015

Werkvakantie Oekraïne

05 Augustus 2011 - 01 September 2011

Op bezoek bij Suzette in Bolivia

13 September 2009 - 26 September 2009

Reis door Myanmar

10 Oktober 2008 - 01 November 2008

Guatemala en Nicaragua

Landen bezocht: